دانلود فیلم The Place Beyond the Pines 2012

دانلود فیلم The Place Beyond the Pines 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم The Place Beyond the Pines 2012|فیلم تک

دانلود فیلم The Place Beyond the Pines 2012|فیلم تک

تومان

کانال ایتا فیلم تک

فیلم جایی آنسوی کاج ها با زیرنویس فارسی چسبیده بدون ساسنور و حذفیات

درخواستی

درباره فیلم ,
مکانی آن سوی کاج‌ها ( The Place Beyond the Pines ) یک فیلم در ژانر جنایی , درام , هیجان انگیز محصول سال ۲۰۱۲ ایالات متحده آمریکا به کارگردانی و نویسندگی درک سیانفرنس می باشد . ستارگانی همچون رایان گاسلینگ (بازیگر فیلم La La Land) ، بردلی کوپر (بازیگر فیلم A Star Is Born) ، اوا مندس (در نقش رومینا) ری لیوتا ( در نقش پیت ) ، رز بیرن ( در نقش جنیفر ) در The Place Beyond the Pines به ایفای نقش می پردازند . دانلود فیلم The Place Beyond the Pines 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

در ۱۹ آوریل ۲۰۱۳ در آمریکا منتشر شد . این فیلم محصول کمپانی های Sidney Kimmel Entertainment ، Electric City Entertainment ، و Verisimilitude می باشد . به طور کلی فیلم نقد های مثبتی دربافت کرد . در وب سایت rotten tomatoes از ۲۲۳ نقد منتشر شده امتیاز ۷۸% را بدست آورد و در وب سایت منتقدان metacritic از ۴۳۸ نقد منتشر شده امتیاز ۶۸ را بدست آورد. “مکانی آن سوی کاج‌ها دارای رده سنی بزرگسال (R) به دلیل خشونت ، مصرف مواد مخدر ، الکل توسط نوجوانان و برخی ارجاعات جنسی می باشد.”

دانلود فیلم مکانی آن سوی کاج‌ها
داستان
لوک خوش‌تیپ (با بازی رایان گاسلینگ)، که یک موتورسوار حرفه ای است و در سیرک‌ها کار می‌کند ، برای تأمین معشوق خود و فرزند تازه متولد شده خود به سرقت از بانکها روی می آورد ، تصمیمی که باعث می شود وی با یک پلیس تازه کار و جویای نام به نام ایوری کراس برمیخورد که در حال هدایت یک اداره ای است که توسط یک کارآگاه فاسد اداره می شود .

هم اکنون میتوانید فیلم جذاب و تماشایی “The Place Beyond the Pines” را با زیرنویس فارسی چسبیده و کیفیت عالی ۱۰۸۰p BluRay از وب سایت فیلم تک دانلود نمایید. همچنین فیلم تک برای راحتی مخاطبین خود این امکان را فراهم نموده تا بتوانید صورت پخش آنلاین فیلم را با ۲ کیفیت HD و SD به همراه زیرنویس فارسی تماشا کنید .