دانلود فیلم کمدی چپ راست با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

فیلم چپ، راست محصول ۱۳۹۸ به کارگردانی حامد محمدی

دانلود رایگان فیلم چپ راست

دانلود رایگان فیلم چپ راست

6219861900472928
 
تومان

کانال ایتا فیلم تک

کانال روبیکا فیلم تک

کارگردان: حامد محمدی | ژانر: کمدی، اجتماعی | سال تولید: 1398 | تاریخ انتشار: 1401

مدت‌‌: 88 دقیقه | نوع فیلم: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: BluRay

فرمت: MP4 | محصول کشور ایران | تهیه‌کننده: منوچهر محمدی

خلاصه داستان:
فیلم چپ راست، داستان اقای راستی (رامبد جوان) بوده که با رقیب چپی‌اش (پیمان قاسمخانی) دشمنی دیرینه دارد و تصمیم می‌گیرد مثل قدیم برایش پاپوش درست کند و همسرش (سارا بهرامی) و رقیبش (ویشکا آسایش) هم وارد داستان می‌شوند. اما این دو رقیب با ورود یک زن غریبه به زندگیشان دچار تحولی عظیم می‌گردند و…

بازیگران:
پیمان قاسمخانی، ستاره اسکندری، رامبد جوان، سروش صحت، ویشکا آسایش، تینو صالحی، مونا فرجاد، محمدرضا مالکی، سارا بهرامی و…

دانلود باکیفیت 1080

دانلود باکیفیت 720

دانلود باکیفیت 480

دانلود باکیفیت 360

درباره فیلم:
فیلم سینمایی چپ راست (Left . Right) فیلمی کمدی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی به کارگردانی حامد محمدی است که در سال 1398 ساخته و در سال 1401 منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را حامد محمدی به نگارش درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز منوچهر محمدی بر عهده داشته‌‌ است؛ فیلم چپ راست که پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن 1398 در سکوت کامل خبری (به دلیل شیوع بیماری کرونا) پیش رفت، از جمله پروژه‌های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، در حالی که فقط یک هفته تا پایان آن باقی مانده‌ بود، تصمیم به توقف فیلمبرداری گرفته شد؛ در خلاصه داستان فیلم چپ راست آمده است: چپ یا راست؟ مسئله این است؛ ساخت کمدی با مضامین سیاسی در ایران طرفدار چندانی ندارد و اکثر کارگردانانی که به ساخت فیلم‌ در این ژانر مشغول هستند به‌ واسطه‌ خط قرمزهای زیادی که وجود دارد ترجیح می‌دهند برای ساخت فیلم‌های کمدی سراغ موضوعات سیاسی نروند؛ این محافظه‌کاری باعث شده سینمای ایران از فرصت عظیمی که موضوعات سیاسی برای ساخت کمدی‌های متفاوت در اختیارش می‌گذارد، محروم شود و کارگردانان نتواند فیلم‌های جذابی که باعث تنوع در این ژانر می‌شود بسازند؛ کارگردان‌های معدودی وجود دارند که این ریسک را به جان می‌خرند و برای ساخت فیلم‌ کمدی سراغ مضامین سیاسی می‌روند؛ چپ راست آخرین نمونه‌ تلاش یکی از کارگردانان جسور سینمای ایران برای ساخت یک کمدی سیاسی متفاوت است؛ حامد محمدی که پیش از این هم نشان داده بود اهل ریسک کردن است و علاقه‌مند است برای ساخت کمدی سراغ مضامین ملتهب برود این‌بار هم ترجیح داده سراغ یک داستان واقعی و سیاسی برود و تلاش کند تا فیلمی جذاب بسازد که با سایر آثار کمدی سینمای ایران متفاوت باشد؛ تلاشی که نشان می‌دهد این کارگردان جوان سینمای ایران نمی‌خواهد در ساخت آثار کمدی همان راهی را برود که پیشینیان رفته‌اند؛ حامد محمدی پسر تهیه‌کننده مشهور سینمای ایران منوچهر محمدی، یکی از کارگردانان تازه‌نفس سینمای ایران است که کارش را با نوشتن فیلمنامه فیلم طلا و مس آغاز کرد؛ فیلمی که سر و صدای زیادی به پا کرد؛ داستان طلا و مس درباره‌ مشکلات زندگی یک روحانی جوان (با بازی بهروز شعیبی) است که باید همسرش را که به ام اس مبتلا شده، درمان کند؛ حامد محمدی و همایون اسعدیان در طلا و مس تلاش می‌کردند نگاهی عرفی به زندگی روحانیت داشته باشند و از روحانیون ایرانی چهره‌ای ملموس و زمینی ارائه دهند؛ فیلم چپ راست داستان دو زوج به نام‌های بشیر کشاورز و معصومه معلم (با بازی رامبد جوان و سارا بهرامی) و اصلان دهقان و مریم کشاورز (با بازی پیمان قاسم‌خانی و ویشکا آسایش) را روایت می‌کند که بر اثر اشتباه شکوفه بهاری (با بازی مونا فرجاد) پرستار بیمارستان، فرزندانشان جا‌به‌جا می‌شود؛ بعد از هفت سال، شکوفه به‌ واسطه‌ عذاب وجدان اعتراف می‌کند و دو خانواده به دادگاه مراجعه کرده تا این مشکل خانوادگی را حل کنند؛ این دو خانواده بنا به حکم بازپرس پرونده (با بازی سروش صحت) مجبور می‌شوند در یک خانه و کنار هم زندگی کنند و این موضوع سرآغاز ماجراهای جذابی است که برای این دو خانواده رخ می‌دهد؛ فیلم چپ راست برخلاف بسیاری از کمدی‌های عامه‌پسند سینمای ایران فیلمنامه خوب و کار شده‌ای دارد؛ نویسنده خیلی زود سراغ اصل مطلب می‌رود و با استفاده فرمول تثبیت شده جا‌به‌جایی، تماشاگر را وارد دنیای فیلم می‌کند؛ کارگردان بعد از این معرفی سریع و اجمالی به معرفی دو شخصیت اصلی فیلم می‌پردازد. اصلان و بشیر در یک برنامه تلویزیونی برای مناظره رو به روی هم قرار گرفته‌اند و بر سر مسائل مهم سیاسی مناظره می‌کنند؛ طراحی کمیک این صحنه و مباحثی که طی این سکانس مطرح می‌شود به‌ خوبی اتمسفر فیلم را برای تماشاگر جا می‌اندازد و مشخص می‌شود قرار است به تماشای فیلمی بنشیند که سیاست را دست می‌اندازد و آن را جدی نمی‌گیرد؛ با همین شروع جذاب نوع نگاه کارگردان به مقوله‌ سیاست برای تماشاگر آشکار می‌شود؛ از نظر حامد محمدی بسیاری از این دعواهای سیاسی دعواهایی ظاهری و بی‌اهمیت است که فقط طرفداران خامی مانند اصلان و بشیر آن را جدی گرفته‌اند